Internetske i hibridne konferencije

Prepustite se u ruke Aionovih iskusnih profesionalaca ako želite održati međunarodnu konferenciju ili sastanak iz svojeg ureda ili svog grada - putem interneta. Naši stručnjaci pomoći će vam u odabiru optimalne platforme, provjerit će vaše internetske veze i savjetovati vas o dodatnoj opremi za postizanje najbolje moguće kvalitete zvuka i slike. Ako je potrebno, savjetovat će vas o opcijama prevođenja, pomoći vam s prikazivanjem prezentacija i poslati pozivnice. Uz iskusno tehničko osoblje, oslonite se i na vrhunsku kvalitetu Aionovih prevoditelja. Jer vaši sudionici zaslužuju najbolje.


Ako želite organizirati hibridnu konferenciju, na kojoj se dio programa odvija u dvorani a dio putem interneta, Aionovi tehničari pomoći će vam u odabiru optimalne opreme za vaše događanje, ovisno o broju sudionika na lokaciji i na internetu. Aionov tim uključuje i iskusne dizajnere koji će vam ponuditi različite vrste uređenja fizičkog prostora, scenografija, kao i pomoći u dizajnu i izradi prezentacija i ostalih vizualnih materijala.


 

Digital Stage Manager

Izađite hrabro u svijet virtualnih konferencija uz pomoć iskusnih Aionovih Digital Stage Managera (DSM), koji će vam pomoći u odabiru najprikladnije platformu za konferenciju putem interneta, slanju pozivnica, a povrh svega će biti neprimjetna pomoć moderatoru u tehničkom upravljanju aplikacijom tijekom konferencije.

Rad Aionovih DSM-a uključuje:

  • priprema: određivanje platforme s obzirom na broj sudionika, trajanje i potrebu za simultanim prevođenjem;
  • slanje pozivnica;
  • testiranje internetskih veza i opreme sudionika u nekoliko sesija s manje sudionika;
  • pomoć glavnom moderatoru u uglađenom vođenju konferencije;
  • upravljanje prezentacijama (na računalu kod DSM-a);
  • praćenje vremena iz dnevnog reda;
  • po potrebi izrada izvještaja o sudionicima.

 


DSM-u često u poslu pomažu Aionovi stručnjaci za IT, jer netko mora voditi brigu i o podatkovnim vezama, stabilnosti internetskih komunikacija, ali ponekad i pomoći sudionicima s prikazivanjem prezentacije i njezinom dijeljenju.
Često je potrebno da DSM poznaje više jezika da bi mogao komunicirati s međunarodnim sudionicima konferencije. DSM prati i chat, na kojem sudionici mogu postavljati pitanja, tražiti pomoć, itd. Ponekad nam se čini da je kameleon, jer prati i ulazak novih sudionika na konferenciju, javljanje sudonika za riječ, ali i isključuje mikrofone koje je netko slučajno uključio.


 

Zašto Aion?

Aionovi DSM-ovi imaju tehnička znanja i vještine koji su stekli radom za Europsku komisiju, institucije EU, razne međunarodne organizacije, vlade i ministarstva. Pri tom, u radu se koriste s više jezika, što će održati dobru razinu međunarodne komunikacije i pridonijeti poboljšanju kvalitete zvuka i slike. Vaše sudionike će pozdraviti i na hrvatskom, engleskom, njemačkom, makedonskom, francuskom, talijanskom, i mnogim drugim jezicima. A vaš je jedini zadatak da im date parametre konferencije: kada se održava, na kojem jeziku i s koliko sudionika. I opušteno dočekate početak događanja.

Kako izgleda proces naručivanja internetske konferencije

  1. Pošaljite opis vaših potreba. Jednostavno je: opišite svoje događanje, navedite njegovo vrijeme, koji jezici su potrebni i koja je tema. Ako vam je potrebna oprema za konferencijsko prevođenje i konferenciju, opišite konferenciju: npr. broj sudionika, mjesto održavanja, itd.
     
  2. Voditelj projekata utvrđuje vaše specifične potrebe i dogovara uvjete suradnje. Ako je potrebno, priprema i šalje ponudu.
     
  3. Po prihvaćanju ponude dodjeljujemo vam tim stručnjaka koji najbolje odgovara upravo vašim potrebama.

Hvala klijentima na povjerenju

AmCham
Ater
Baltic Workboats
CILC
Cisco
Colliers
Croatia osiguranje
CRS
Dva arhitekta
FIAPP
GIZ
HAC
HDL
HOMO
Hotel International
HUOJ
HUPFAS
IBF
IPSOS
IUCN
Johnson&Johnson
Klasik TV
Muzej Mimara
Nivogradnja
Hotel Panorama
Poliklinika Medikol
Pravosudna akademija
Roche
TBS tvornica betonskih stupova
Teknoxgroup CAT
Transparency international
Vaillant
Volvo

Kontaktirajte nas

Pošaljite upit

Nazovite nas

WhatsApp

Viber

facebook linkedin